۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

زمینه جذب پزشکان متخصص مجرب در شهرستان گناوه فراهم شود

زمینه جذب پزشکان متخصص مجرب در شهرستان گناوه فراهم شود

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه جذب پزشکان متخصص مجرب در شهرستان گناوه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری ظهر سه‌شنبه در آیین افتتاح دستگاه پیشرفته در آزمایشگاه مرکزی گناوه اظهار داشت: به منظور توسعه بخش سلامت تلاش‌های خوبی در سطح کشور صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز شاهد این خدمات هستیم.

وی با اشاره به رضایت‌مندی مردم از خدمات در بخش سلامت، بر لزوم توسعه این خدمات تاکید کرد و ادامه داد: باید تلاش شود که با رفع کمبودها و نیازها بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی به اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در گناوه اشاره کرد و ادامه داد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید با سرعت این فاصله جبران شود.

خدری با تاکید بر لزوم رفع مشکلات کمبود پزشک متخصص در گناوه، بیان کرد: کمبود متخصصان مجرب یکی از مشکلات در بخش درمان است و با تلاش همه مدیران و مسئولان باید برای رفع این مشکل تلاش شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه نیز در این آئین اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات درمانی تلاش ویژه‌ای داریم و استقرار تجهیزات نوین و به‌روز در مراکز درمانی و تشخیصی با جدیت دنبال می‌شود.

علی زکی زاده با اشاره به استقرار دستگاه الایزا فول اتومات داینکس در آزمایشگاه گناوه، اضافه کرد: این دستگاه ساخت کشور آمریکا و دارای تاییدیه استاندارد سلامت آن کشور را دارد و در بیش از ۲۰۰ مرکز سراسر کشور نصب شده است.

وی از انجام آزمایش‌های هورمونی، تیروئید، هپاتیت بی و سی، اچ آی وی با دقت بسیار بالا در این دستگاه خبر داد و اضافه کرد: کیفیت خدمات در آزمایشگاه مرکزی گناوه با خرید و تجهیز آزمایشگاه به دستگاه های جدید و با دقت و کیفیت بالا و افزایش فضای فیزیکی توسعه یافته است.

کد خبر 4047560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha