۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۲

وزیر بهداشت؛

۲۴ هزار مرکز و پایگاه جامع سلامت به بهره برداری رسیده است

۲۴ هزار مرکز و پایگاه جامع سلامت به بهره برداری رسیده است

زنجان - وزیر بهداشت با بیان اینکه ۲۴ هزار مرکز و پایگاه جامع سلامت در کشور به بهره برداری رسیده است گفت: در این زمینه از چشم انداز برنامه جلو هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر حسن قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی الغدیر شهر ابهر در جمع خبرنگاران با بیان دولت در راستای توسعه بهداشت و درمان گام های بزرگ و چشمگیری را در استان زنجان و شهرستان ابهر برداشته است افزود: در حال حاضر ۲۳۸ پروژه بهداشتی و درمانی و مرکز جامع خدمات سلامت در استان زنجان در حال ساخت و بهره برداری است.

وی ادامه داد: امروز صد مرکز جامع سلامت در استان زنجان به بهره برداری خواهد رسید و بقیه مراکز نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از برنامه های وزارت بهداشت توسعه مراکز جامع سلامت است تصریح کرد: قول ساخت ۲۱ هزار مرکز جامع سلامت را داده بودیم که ۲۴ هزار مرکز جامع سلامت را تحویل دادیم و از این بابت از برنامه جلو هستیم.

هاشمی با اشاره به بهره برداری از بیمارستان ۲۳۵ تخت خوابی الغدیر ابهر، این بیمارستان را یکی از بیمارستان های پیشرفته و دارای تجهیزات قابل قبول خواند و افزود: توسعه بخش بهداشت و درمان در نقاط مختلف کشور از اولویت های مهم وزارت بهداشت است و در این زمینه نسبت به ساخت بیمارستان ها و پایگاه های جامع سلامت در نقاط مختلف کشور با همکاری وزارت راه و شهرساز اقدام کردیم که بیمارستان الغدیر ابهر با همکاری وزارت راه و شهرسازی ساخته و توسط وزارت بهداشت تجهیز شده است.

کد خبر 4047712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha