۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۵۰

رئیس اتاق ایران؛

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد

یاسوج- رئیس اتاق ایران گفت: کهگیلویه و بویراحمد با این همه ظرفیت باید توسعه پیدا کند و نباید درصد بیکاری در آن بالا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین شافعی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: رهبران معنوی جامعه نمایندگان ولی فقیه هستند و توجه انها در حوزه اقتصادی و تولید اثر گذار است.

شافعی بیان داشت: هرجا که نگاه عمیق و کاشناسی است اثرات آن را در استانهای مختلف مشاهده می کنیم.

رئیس اتاق ایران اظهار کرد: فصل جدید و نقشه راه جامع  اقتصادی در قالب اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب مشخص شد  و رهبری بر  اجرایی کردن آن به نحو  صحیح  تاکید دارند.

وی افزود:  تحقق  این مسئله یکی از راهای موثر آینده اقتصادی کشور است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اتاق بازرگانی تجمیع نظرات را مورد توجه قرار داده  و ستاد ویژه ای برای اقتصاد مقاومتی تشکیل داده است و انچه در مجموعه سیاست ها است،  اگر حول محور این سیاست تجمیع نظر شود مشکلات ما حل می شود و متاسفانه این تجمیع را مشاهده نمی کنیم.

شافعی بیان داشت:  قوای سه گانه در تحقق اقتصاد مقامتی  تاکید دارند ولی در طرح راهکار اتفاق نظر نیست و برنامه ها بر اساس هدفگذاری های مختلف تبیین می شود.

شافعی اظهار داشت: توسعه یافتگی کشور توسعه اخلاقی را هم به همراه دارد و در تمام بزهکاری ها و مسائل و مشکلات مسائل اقتصادی دخیل است و توسعه یافتگی کشور در اقتصاد، حاکمیت اخلاق را توسعه میدهد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: انچه که اتاق بازرگانی مد نظر دارد حرکت بر مبنای اقتصاد مقاومتی است و تاب اوری اقتصاد در مقابل دیگر تصمیمات خارجی  شرط حیات و توسعه است.

وی همچنین بر لزوم تحقق اقتصاد مقامتی تاکید کرد و گفت:  اجرای برنامه ها تجمیع نظرات در کشور را میخواهد.

شافعی با اشاره به ظرفیت های استان گفت: در  استانی که ۱۷ درصد نفت و دومین منابع آب و موقعیت مناسب جغرافیایی دارد  نباید شاهد چنین درصد بیکاری و توسعه نیافتگی باشیم.

وی در پایان گفت: اتاق بازرگانی یاسوج به عنوان اتاقی جوان فعالیتهای مناسبی دارد و رئیس این از ظرفیتها و توانایی مدیریتی بالایی برخوردار است.

کد خبر 4048066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha