۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف ۹۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه/ دستگیری 3 نفر

کشف ۹۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه/ دستگیری 3 نفر

کرمانشاه- جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در استان و کشف ۹۳ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا مرزبانی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف بیش از ۹۳ کیلوگرم محموله مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه تعدادی قاچاقچی شامل دو مرد و یک زن دستگیر شدند.

وی بیان کرد: به دنبال اطلاع از فعالیت باند توزیع مواد مخدر که از جنوب به سمت استان ما در حال حرکت بودند که روز گذشته به محض ورود این محموله در ورودی استان، خودروی حامل متوقف و تعداد سه نفر دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی قاچاقچیان نود و سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ مرزبانی بیان کرد: برخورد با معضل قاچاق مواد مخدر اولویت ماموریتی ناجا است و این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفته و از ابتدای سال تا امروز بیش از پانصد کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف شد و در این رابطه رشد صد هفتاد و هفت درصدی کشفیات داشتیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در برخورد با عوامل توزیع مواد مخدر دو هزار و دویست نفر از ابتدای سال تاکنون دستگیر شدند، افزود: شهروندان از طریق شماره های تماس ۱۲۸ و ۱۱۰  میتوانند موارد تخلفات را اطلاع دهند.

کد خبر 4048219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha