۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ جناحی نیست

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ جناحی نیست

اردبیل – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: این مجموعه وابسته به هیچ حزب و جناحی نبوده و تریبون مردم در مقاطع حساس تاریخی و سیاسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی نظرپور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: شورای هماهنگی به دنبال حفظ ارزش‌های جامعه اسلامی در مقاطع حساس تاریخی است.

وی افزود: به منظور صیانت از ارزش‌ها ضروری است در مقاطع مختلف تاریخی در صحنه حضور داشته و پاسدار ارزش‌های دینی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: تریبون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متعلق به مردم بوده و مردم از طریق آن در قالب قطع‌نامه‌ها و با حضور در راهپیمایی‌ها خواسته‌های خود را طرح می‌کنند.

نظرپور با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مهم تاریخی و سیاسی کشور زمینه حضور مردم را فراهم می‌سازد، اضافه کرد: این مجموعه متولی مناسبت‌های انقلاب اسلامی است.

وی متذکر شد: شورای هماهنگی ایجاد بستر مناسب برای تعظیم شعائر  ایام‌الله، تعمیق باورها، ارزش‌ها و ترویج فرهنگ انقلابی، اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی، تثبیت و تعمیق آن در بین اقشار مختلف جامعه را مأموریت خود می‌داند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: این نهاد تبلیغ و اطلاع‌رسانی برای تقویت و گسترش وحدت، الفت و انسجام جامعه اسلامی از طریق اشاعه و ارج نهادن به فرهنگ انقلابی بودن و انقلابی ماندن را دنبال می‌کند.

کد خبر 4048330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha