۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۶

در ۴۰ روز مانده به عید غدیرخم؛

«پیام‌بران پیامبر» در فضای مجازی فعال شدند

«پیام‌بران پیامبر» در فضای مجازی فعال شدند

یزد ـ طرح پیام‌بران پیامبر از سوی مرکز فرهنگی مبشران در آستانه فرا رسیدن عید غدیرخم به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح پیام‌بران پیامبر در راستای اجرای حدیث نبوی مبنی بر «باید که سخن مرا حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند تا روز رستاخیز» از ۱۰ مردادماه آغاز شده و تا ۱۸ شهریورماه سال جاری، مصادف با عید غدیرخم ادامه دارد.

با توجه به رسالتی که در روز عید غدیرخم از سوی پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) بر عهده مسلمین گذاشته شد، طرح پیام‌بران پیامبر از سال ۹۴ توسط مرکز فرهنگی مبشران آغاز شده و امسال نیز در حالی که ۴۰ روز تا عید غدیرخم باقی‌مانده، اجرایی شده است.

بر اساس این طرح، فلش کارت‌هایی با عنوان «من به تو گفتم، تو هم به دیگران بگو» تهیه شده که در هر فلش کارت یک حدیث در مورد عید غدیرخم، ولایت حضرت علی (ع) و فرمایشات حضرت رسول (ص) در مورد این واقعه نگاشته شده است.

این فلش‌ کارت‌ها در سایت مبشر غدیر و کانال تلگرامی مرکز فرهنگی مبشران بارگذاری شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی mobasherghadir.ir یا mobasherghadir_bot@ از محتوای این کارت‌ها و نحوه اجرای طرح مطلع شوند.

با اجرای کامل این طرح، در مجموع ۴۰ حدیث معتبر از ائمه معصومین (ع) و پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در مورد ولایت حضرت علی (ع) در دسترس علاقمندان و افرادی که می‌خواهند، پیام‌بر پیامبر باشند، قرار گرفته است.

هدف از اجرای طرح پیام‌بران پیامبر، اطلاع‌رسانی در مورد عید غدیرخم به آحاد مردم به ویژه جوانان است زیرا این امر وظیفه‌ای است که از سوی رسول مکرم اسلام بر عهده همه مسلمین اعم از شیعه و سنی گذاشته شده است.

کد خبر 4048483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha