۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۴

تقدیم چهار نمایش رادیویی به پیشگاه امام رضا (ع)

تقدیم چهار نمایش رادیویی به پیشگاه امام رضا (ع)

۴ نمایش رادیویی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شمیم بنفشه‌ها»، «امید»، «کذابه» و «رویای گرم» عناوین آثاری هستند که محمد محمودی نویسندگی آنها را بر عهده داشته و در این روز از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.

در خلاصه داستان «شمیم بنفشه‌ها» آمده است: در مسیر عبور کاروان امام رضا از مدینه به مرو، امام رضا (ع) در اهواز بیمار می شود. طبیب زندیقی به بالینش می‌آید. امام رضا از او می خواهد تا روغن بنفشه و نیشکر برایش بیابد اما طبیب به او می گوید که فصل چنین گیاهانی نیست و ... .

این نمایش رادیویی به کارگردانی محمد پورحسن و با هنرمندی فریبا طاهری، رحمان باقریان، احمد گنجی، شیوا رفیعیان، محمد آقا محمدی، نورالدین جوادیان و میرطاهر مظلومی روزجمعه ، ۱۳ مردادماه ساعت ۷:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

نمایش‌های «امید»، «رویای گرم» و «کذابه» نیز به همین مناسبت، در ساعت‌های  ۱۲ روز پنجشنبه، ۱۸:۱۵ و ۱۲ ظهر روز جمعه از رادیو نمایش پخش می شود که مهین فردنوا کارگردانی آنها را بر عهده دارد.

شهناز دهکردی و شهلا نیساری تهیه کنندگان، پیروز صدرایی و علی حاجی نوروزی صدابرداران و نازنین حسن پور به همراه محمدرضا قبادی فر افکتور این آثار هستند.

کد خبر 4048573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha