۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۲

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد:

فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات پویایی انقلاب اسلامی را رقم زد

فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات پویایی انقلاب اسلامی را رقم زد

رشت-دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان تاثیر فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات در پس از انقلاب تاکید کرد: فعالیت های این نهاد غیر دولتی زمینه ساز پویایی انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت 12 مرداد سالروز تأ سیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به رویدادهای انقلاب اسلامی و تاثیر بزرگداشت آن ها در تداوم انقلاب اظهار کرد: برخی از مناسبت‌ها در ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی دارند و بزرگداشت همین مناسبت ها زمینه پویایی انقلاب را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه آشنایی نسل جوان با تحولات و حوادث گذشته و تنویر افکار عمومی از جمله وظایف نهادهایی همچون نهادهای فرهنگی و انقلابی است افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی غیردولتی است که عهده دار سیاست‌گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و هماهنگی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های رسمی و ملی است و هدف از برنامه های آن پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و این امر بیانگر اهمیت ویژه این نهاد در بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغی است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به فعالیت های شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این نهاد انقلابی در طول ۳۷ سال گذشته کارنامه درخشانی در وحدت آحاد ملت ایجاد کرده و در سایه سار ولایت فقیه توانست اینگونه موفق و پیروز باشد.

وی افزود: جوان‌گرایی، به روز بودن برنامه‌ها، بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های اعضای انقلابی از مهمترین ویژگی های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث سال ۸۸ تصریح کرد: مردم گیلان در سال ۸۸ به دنیا اعلام کردند که در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ کسی شوخی ندارند و پیشتازی مردم گیلان در فتنه ۸۸ نشان از بصیرت، آگاهی و شناسایی توطئه دشمنان دارد.

کد خبر 4048576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha