۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۲

به منظور کسب آمادگی برای شرکت در لیگ بوکس جوانان کشور؛

اردوی تیم بوکس جوانان گیلان برگزار می شود

اردوی تیم بوکس جوانان گیلان برگزار می شود

رشت- رئیس هیأت بوکس گیلان از برگزاری اردوی آماده سازی تیم بوکس جوانان گیلان با حضور ۱۱ بوکسور برای حضور در نخستین لیگ بوکس جوانان و رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

امین قاسمی پور درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم بوکس جوانان استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این اردوی آمادگی از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه در سالن هیأت بوکس شهرستان رشت برگزار می شود، افزود: ۱۱ بوکسور دعوت شده به این اردو باید در این روز خود را به مربیان تیم معرفی کنند.

رئیس هیأت بوکس گیلان مدت برگزاری این اردو را یک ماه و نیم عنوان کرد و گفت: در طول این اردو احتمال دعوت از بوکسورهای دیگر و همچنین اضافه شدن یک مربی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه این اردو به منظور کسب آمادگی تیم بوکس جوانان استان برای حضور در نخستین دوره لیگ بوکس جوانان و همچنین رقابت های قهرمانی کشور برگزار می شود، تصریح کرد: سعید کوهی از ماسال، فرهاد راحل از رشت و محمد عیسی پور از آستانه اشرفیه به عنوان مربیان این تیم فعالیت می کنند.

قاسمی پور در ادامه با تأکید بر برنامه ریزی منظم برای حضور قدرتمند بوکسورهای گیلانی در این دو رقابت اشاره کرد و یادآورشد: یکی از اولویت های ما توجه به سنین پایه در رشته بوکس و رساندن استان به جایگاه اصلی خود در این رشته قدرتی و پرطرفدار است.

به گفته این مسئول در وزن ۴۹ کیلوگرم مهرزاد اتحادی از لاهیجان، شاهین عطایی از ماسال در وزن ۵۲ کیلوگرم، علیرضا فیضی از ماسال، حسن جمشیدی از صومعه سرا و جواد رحیمی از رشت همگی در وزن ۵۶ کیلو، مهدی مهرزاد از آستارا و امیرحسین بنی یعقوب از رشت در ۶۰ کیلوگرم، علی فلاح از آستانه اشرفیه و عرفان مومن پور از رودسر در ۶۴ کیلو، در وزن ۶۹ کیلو گرم نیز بهنام صالح از لاهیجان و در مثبت ۹۱ کیلو نیز عقیل منافی از رشت از جمله بوکسورهای دعوت شده به این اردو هستند.

وی همچنین ادامه داد: در طول برگزاری اردو در برخی از وزن ها رقابت های انتخابی برگزار می شوند تا مسئولان فنی تیم بهترین بوکسور را انتخاب و به این رقابت ها اعزام کنند.

کد خبر 4049195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha