۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۳

معاون سیاسی _ امنیتی استانداری زنجان:

زنجان از امکانات و ظرفیت‌های گردشگری ارزشمندی برخوردار است

زنجان از امکانات و ظرفیت‌های گردشگری ارزشمندی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: زنجان از امکانات و ظرفیت‌های گردشگری ارزشمندی برخوردار است.

 استانداری زنجان؛ سید بیوک موسوی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان زنجان، با بیان اینکه استفاده و بکارگیری مدیران در استان مطابق با توانایی مدیریتی و اجرایی آن ها خواهد بود، یادآور شد: مدیرانی که انجماد فکری داشته و ناتوان هستند در پست‌های مدیریتی استان نباید بکارگیری شوند و مدیری که قدرت تصمیم‌گیری و پاسخگویی ندارد در استان تحمل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: باید مدیرانی که در حوزه کاری خود موفق عمل نمی کنند و قدرت تصمیم‌گیری و پاسخگویی ندارد، برکنار شوند.

معاون سیاسی _ امنیتی استانداری زنجان  در ادامه با اشاره به اینکه همه مجموعه ها و دستگاه های اجرایی با محدویت منابع مالی روبرو هستند، ادامه داد: استان زنجان جزو استان هایی است که از امکانات مناسب، ظرفیت‌های گردشگری ارزشمند و مناطق طبیعی فراوانی برخوردار است که برای توسعه و پیشرفت استان ضروری است مسئولین اهتمام ویژه ای به این ظرفیت ها داشته باشند.

موسوی تاکید کرد: وظایف و مسئولیت هر دستگاهی در اجرای پروژه ها و طرح ها باید مشخص و زمان بندی مناسبی برای آن تعریف شود.

وی با بیان اینکه بکارگیری مدیران در استان مطابق با توانایی مدیریتی و اجرایی آن ها خواهد بود، گفت: زنجان از امکانات و ظرفیت‌های گردشگری ارزشمندی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به مشکلات منطقه زنجانرود در سطح استان اشاره کرد و گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی زیربط باید با داشتن نظارت کافی و حل مشکلات این منطقه، زمینه شادابی و نشاط را برای مردم در جامعه فراهم کنند تا همه مردم از امکانات یکسان در جامعه برخوردار شوند و از بروز معضلات اجتماعی و فرهنگی نیز جلوگیری گردد.

موسوی ظرفیت های بالای گردشگری منطقه گاوازنگ در شمال و زنجانرود در جنوب شهر زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که این دو منطقه سرور آفرین و محیطی شاد برای مردم زنجان باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف خود، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند، افزود: با توجه به وجود امکانات خدادادی و طبیعی  و پتانسیل های موجود در استان زنجان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می توان ناحیه جنوبی شهر زنجان را به منطقه زیبای گردشکری تبدیل کرد.

موسوی ادامه داد: هنر مدیریتی دراین است که علیرغم محدودیت منابع مالی بتوان از پتانسیل ها و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

وی بر ضرورت رعایت بهداشت مناطق، تامین و ارتقاء ایمنی، سلامت و امنیت غذایی مردم جامعه از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: دولت تدبیر و امید فعالیت های چشم گیری در حوزه بهداشتی و درمانی داشته است که اصلی ترین رمز موفقیت در این عرصه، حضور و فعالیت وزیر بهداشت توانمند، انقلابی و تلاش‌گری است که در تحقق اهداف موفق عمل کرده است.

موسوی یاد آور شد: راه اندازی و فعالیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت گرماب با حضور وزیر بهداشت،  یکی از مهمترین افتخارات ودستاوردهای استان زنجان بوده است.

کد خبر 4049424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha