۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۲

مدیر امور یک برق همدان خبر داد

اصلاح ۱۵۰ کیلومتر از خطوط برق «قهاوند»

اصلاح ۱۵۰ کیلومتر از خطوط برق «قهاوند»

همدان - مدیر امور یک برق همدان گفت: همزمان با برگزاری مانور عملیاتی برق ۱۵۰ کیلومتر از خطوط برق قهاوند اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح‌الله عواطف‌ذبیحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور مدیریت بحران در شهرستان قهاوند اظهار داشت: این مانور با هدف ساماندهی شبکه‌های فشارمتوسط هوایی از جمله کاورینگ وتعویض مقرهای معیوب، آچارکشی واصلاح جنپر وبرکناری پایه‌های فرسودهبه منظورپیشگیری از حوادث غیر مترقبه که در مسیر تاسیسات از مشترکان صنعتی، کشاورزی وخانگی  قرار داشتند، انجام شد.

وی افزود: مانور عملیاتی برق در قهاوند با حضور ۱۰ اکیپ اجرایی شامل ۷۰ نفر از امور خدمات فنی برق قهاوند، پیمانکاران و تکنسین‌ها و کارشناسان فنی امور به منظوراستفاده از خاموشی فوق توزیع و اصلاح نقاط آسیب پذیر در طول حدود ۱۵۰ کیلومتر از شبکه فشار متوسط در مسیر خط یکله و عبدالرحیم صورت گرفت.

مدیر امور یک برق همدان با بیان اینکه با فعالیت ضربتی اکیپ‌های عملیاتی خطوط ۲۰ کیلوولت هوایی اصلاح شد، افزود: این مانور همزمان با قطع برق فوق توزیع منطقه ای به صورت همزمان اجرا شد که فرصت بسیار مناسبی به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق که تامین‌کننده خروجی نقاط حساس برق قهاوند هستند، بود.

وی گفت: با همت اکیپ های عملیاتی، شبکه های توزیع برق که در معرض طوفان های شدید و مناطق صعب العبورقرار داشتند، اصلاح و ساماندهی شدند که به میزان قابل توجهی موجب افزایش پایداری و قابلیت اطمینان خواهد شد.

عواطف فاضلی با بیان اینکه انجام مانورها موجب افزایش سطح آمادگی و هماهنگی لازم بین اکیپ ها در مواقع بحران می‌شود، عنوان کرد: بسیج اکیپ‌های عملیاتی مختلف امورهای اجرایی استان با راهبری یک امورذیربط در یک منطقه خاص نشان از روحیه خوب کارتیمی برای رفع بحران است که نمود عینی آن را در زمستان سال گذشته در حوزه های عملکردی استان همدان شاهد بودیم.

کد خبر 4050418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha