۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۰

نخستین شماره نشریه «امام غریب» به زبان ترکی استانبولی منتشر شد

نخستین شماره نشریه «امام غریب» به زبان ترکی استانبولی منتشر شد

نخستین شماره  نشریه «امام غریب»  به همت مؤسسه فرهنگی، هنری  و  انتشارات بین‌المللی الهدی به زبان ترکی استانبولی، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین شماره  نشریه «امام غریب»  به همت مؤسسه فرهنگی، هنری  و  انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان ترکی استانبولی، منتشر شد.

نسخه الکترونیک نخستین شماره  نشریه «امام غریب» با  موضوع  امام رضا (ع) و شخصیت والای ایشان به همت مؤسسه  فرهنگی، هنری  و  انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و  مشارکت بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) و به زبان ترکی استانبولی، منتشر شد.

این نشریه که با مدیر مسئولی محمدحسین احمدی مدیر عامل مؤسسه  فرهنگی، هنری  و  انتشارات بین‌المللی الهدی و سردبیری کریم‌لو تهیه و تنظیم شده، مقالاتی با موضوع طلوع خورشید در کلام آفتاب، ویژگی‌های شخصیتی امام رضا (ع) و امام رضا (ع) و دفاع از قرآن کریم، آمده است.

 اصلاح  فکری و دینی پیش از  ولایتعهدی، مسئله ولیعهدی و  نحوه برخورد  امام  رضا (ع) با  آن، میراث معنوی  امام  رضا (ع) و جایگاه و  اهمیت خانواده  از  نگاه حضرت رضا (ع) از دیگر مقالات این نشریه است.

کد خبر 4050546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha