۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۷

فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد:

کشف ۷۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در زنجان

کشف ۷۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در زنجان

زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از آغاز سالجاری تا ۱۵ مردادماه ۷۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد رشد دارد.

سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان از آغاز سالجاری ۹۶ تا ۱۵ مردادماه اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۷۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد رشد دارد. 

وی اظهار کرد:بیشترین حجم فراوانی مواد مخدر در استان زنجان مربوط به تریاک با ۶۸۳ کیلو گرم و مابقی هروئین و هشیش بوده است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی ۷۴ قاچاقچی مواد مخدر با پرونده درشت در استان زنجان دستگیر شدند و همچنین چهار باند مواد مخدر هم با مار اطلاعاتی پلیس متلاشی شد. 

آزادی تاکید کرد: شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد و علاوه بر خسارت‌های اقتصادی، ایجاد بی‌هویتی ملی و دینی در معتادان، زیان‌های اجتماعی، فروپاشی خانواده‌ها، بروز مشکلات را در پی دارد.

وی تصریح کرد: بیشتر مواد مخدر کشف‌شده از قاچاقچیان طی سال جاری مربوط به مواد مخدر سنتی است و  مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم ملی است و همکاری دستگاه‌های متولی نقش تعیین‌کننده‌ای در این خصوص دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کشفیات نشان می دهد که بیشتر مواد کشف شده مواد مخدر سنتی است و باید به جلوگیری از این معضل مهم برنامه های پیشگیری در دستور کار قرار گیرد.  

آزادی تاکید کرد:استان زنجان هم همانند استانهای دیگر معتاد متهاجر دارد و مقابله با این معضل را در دستور کاری جدی خود قرار داده ایم و طبق آمارها بیشتر جرایم در بخش سرقت ها را معتادین متهاجر به خود اختصاص می دهند. 

کد خبر 4052383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha