۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۱

فرمانده انتظامی استان زنجان:

سرعت و دقت باید در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد

سرعت و دقت باید در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد

زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سرعت و دقت باید در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد و اسرار کشور نیز در اطلاع‌رسانی باید مورد توجه خبرنگاران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و  رسانه‌ها با روشنگری خود می‌توانند در زمینه حل مشکلات مردم، آسیب‌های اجتماعی گام بردارند. 

وی اظهار کرد:  امروز خدمت در سنگر خبرنگاری به مردم افتخاری است که نصیب اصحاب رسانه شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سرعت و دقت باید در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد و  اسرار کشور نیز در اطلاع‌رسانی باید مورد توجه خبرنگاران باشد و خبرنگاران به عنوان نیروی محرکه مسئولان هستند و اگر اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه نبود مسئولان رغبتی برای رفع مشکلات مردم نداشتند.

آزادی تاکید کرد: زنجان به عنوان استان امن در کشور مطرح است  ودر زمینه سرقت‌های مهم زنجان ۳۱ استان کشور هستیم و در بحث قتل استان زنجان استان ۳۱ و در مجموع امسال چهار مورد قتل داشتیم که سه مورد آن کشف شده است.

وی افزود: اقدامات نیروی انتظامی در حوزه قرآنی بسیار مطلوب بوده است و  روزانه یک ساعت برنامه قرآنی نیز توسط نیروی انتظامی اجرا می شود. 

فرمانده انتظامی استان زنجان از  کاهش هشت درصدی تصادفات فوتی در استان زنجان طی چهار ماهه سالجاری خبر داد و گفت: تصادفات جرحی هم در استان افزایش داشته است. 

آزادی تصریح کرد: جرایم اخلاقی در استان زنجان طی چهار ماهه سالجاری ۹۱ درصد رشد داشته واز جمله آن تهدید و نشر اکاذیب است.

کد خبر 4052443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha