۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹

معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

۲۷۵۰ فقره انشعاب آب در زنجان واگذار شده است

 ۲۷۵۰ فقره انشعاب آب در زنجان واگذار شده است

زنجان-معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: طی چهار ماهه نخست سال ۹۶ تعداد ۲ هزار و ۷۵۰ فقره انشعاب آب و همچنین تعداد یک هزار و ۱۲۰ فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شریفی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: طی چهار ماهه نخست سال ۹۶ تعداد ۲ هزار و ۷۵۰ فقره انشعاب آب و همچنین تعداد یک هزار و ۱۲۰ فقره انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده است.

وی اظهار کرد:  در همین مدت تعداد ۳۶۳ انشعاب غیر مجاز نیز تبدیل به مجاز شده و ۲ هزار و ۲۸۰ مورد کنتور های خراب مشترکین تعویض شده است.

معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: از محل ابلاغیه معافیت های حق انشعاب ۶۷ فقره انشعاب رایگان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد،سازمان بهزیستی،خانواده های معظم شهدا،جانبازان و مساجد استان واگذار شده است.

شریفی تاکید کرد: میزان مصرف مشترکین در استان زنجان در ۲ماهه اخیر ۸ میلیون و ۳۵۵ هزار متر مکعب بوده است که این میزان ۱.۰۴درصد افزایش را نسبت به دو ماه قبل از آن نشان می دهد.

وی  این میزان رشد را با توجه به افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف را طبیعی دانسته و خاطر نشان کرد:  همچنان از مشترکین محترم انتظار داریم همچون همیشه در رعایت الگوی مصرف آب با شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان نهایت همکاری را داشته باشند.

کد خبر 4054053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha