۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۳۲

مشاور وزیر جهاد کشاورزی:

کارگاه عرقیات شمال شانزدهمین پروژه GGP کشور است

کارگاه عرقیات شمال شانزدهمین پروژه GGP کشور است

گلوگاه- مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور زنان روستایی و عشایری گفت: با توجه به سابقه ۱۶ساله همکاری جهاد در حوزه زنان، امروز شاهد بهره برداری از شانزدهمین پروژه GGP کشور در تیرتاش گلوگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فروغ السادات بنی هاشم عصر پنج شنبه در مراسم افتتاح اولین کارگاه عرقیات شمال کشور در گلوگاه افزود: بانوان همواره در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند و توانمندی های مناسبی از خود به جای گذاشتند.

 وی گفت: حضور بانوان فعال و توانمند در قالب تعاونی ها و تشکل های روستایی، سبب تداوم همکاری بین سفارت ژاپن و وزارت جهاد در حوزه زنان شده است.

بنی هاشم با اشاره به نقش بانوان در روستاها یاداور شد: امروزه شاهد پررنگ شدن حضور بانوان روستایی در عرصه های مختلف هستیم که بیانگر پویایی در این بخش و این قشر است.

مدیر کل دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بانوان روستایی امروزه فروش محصولات خود را از صنایع سنتی به صنایع صنعتی و نیمه صنعتی تبدیل کردند؛ یادآور شد: توجه به افزایش کارگاههای تولیدی روستایب راه مناسبی برای اشتغال و برگرداندن ارزش افزوده به روستاها است.

بنی هاشم ادامه داد: حمایت از صنایع خرد و کوچک بانوان و صنایع روستایی، مهم ترین مولفه در اقتصاد مقاومتی است که باید تولیداتی مناسب و بازارپسند وارد بازار عرضه کنیم.

مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری گفت: توانمندسازی بانوان و رفع مشکلات زنان روستایی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد.

کد خبر 4055532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha