۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳

۴۸ واحد صنعتی در تبریز مجوز زیست محیطی دریافت کردند

۴۸ واحد صنعتی در تبریز مجوز زیست محیطی دریافت کردند

تبریز - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: در سه ماهه ی اول سال جاری ۴۸ واحد صنعتی مجوز زیست محیطی گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، اکبر شیخ زاده شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این مجوزها بعد از کار کارشناسی در محدوده و حریم کلانشهر تبریز ودر محدوده ی زمانی ۱۷ فروردین تا ۳۰ خرداد بوده است.

وی افزود: استقراراین واحدهای صنعتی در جاده آذرشهر، جاده تهران، جاده سنتو، شهرک شهید رجایی، ناحیه صنعتی اسپیران، جانقور، شهرک غرب و شهرک فن آوری خودرو گزارش شده و در همین مدت ۲۲ واحد صنعتی در محدوده کلانشهر تبریز پایش زیست محیطی شده اندو

شیخ زاده خاطر نشان کرد: از این تعداد سه واحد فاقد مجوز زیست محیطی، یک واحد منتشر کننده ی بوی بد حاصل از بازیافت ضایعات، یک واحد آلوردگی هوا در اثر استفاده از سوخت مازوت، یک واحد فاقد تصفیه خانه یا سپتیگ، یک واحد خروج پساب حاصل از شستشو و یک واحد کبود فضای سبز داشته و یک واحد هم اخطاریه  زیست محیطی گرفته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز در پایان گفت: این مجوزها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال با در نظر گرفتن مقررات محیط زیستی صادر گردیده است.

کد خبر 4056355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha