۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۳۸

در جلسه نمایندگان مجلس با داورزنی مطرح شد؛

ضرورت استفاده از مدیران شایسته و رفع بدهی‌های کلان باشگاه‌ها

ضرورت استفاده از مدیران شایسته و رفع بدهی‌های کلان باشگاه‌ها

برداشتن سایه بدهی‌های کلان در باشگاه‌ها و استفاده از مدیران ورزشی شایسته برای رسیدن به «ایران ۱۴۰۴» از جمله موضوعات مهم دیدار نمایندگان مجلس با معاون وزیر ورزش بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نمایندگان فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان روز گذشته برگزار شد.

در این دیدار نمایندگان مجلس مسائل مهم ورزشی از قبیل خط مشی‌گذاری مناسب در دوره جدید وزارتخانه متبوع برای کل کشور در جهت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای اعتلای فرهنگ اسلامی و ورزش قهرمانی، برداشتن سایه سنگین بدهی‌های کلان در باشگاه‌های بزرگ ورزشی با تدابیر مناسب و واگذاری آنها به مردم و نظارت درست وزارت ورزش بر عملکرد آن باشگاه‌ها را مطرح و ضروری دانستند.

در ادامه نیز، اعضای فراکسیون ورزش مجلس بر لزوم ایجاد نظم و برنامه در فدراسیون‌های ورزشی خصوصاً ورزش‌های اول کشور مانند کشتی، وزنه برداری، فوتبال و والیبال و غیره، استفاده از مدیران ورزشی شایسته برای رسیدن به ایران ۱۴۰۴ اشاره کردند.

رعایت قوانین و مقررات مربوط در انتخابات و انتصاب مدیران ورزشی با توجه به سیستم‌های نظارتی قوه قضاییه و ارتباط موثر و مناسب آن وزارتخانه با مجلس شورای اسلامی جهت ارائه گزارش‌های مربوط به نمایندگان ملت جهت اطلاع و اتخاذ تصمیم مناسب برای جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.

گفتنی است در این دیدار آقایان بهروز نعمتی، رحیم زارع و محمدمهدی برومندی حضور داشتند.

کد خبر 4056891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha