۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶

نتایج پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس اعلام شد/ اعلام زمان آزمون ۹۷

نتایج پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس اعلام شد/ اعلام زمان آزمون ۹۷

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی پذیرفته شدگان نهایی دهمین دوره آزمون پذیرش دانشجو از مقطع کارشناسی به دکتری عمومی پزشکی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به ترتیب حروف الفبا اعلام شده است.

پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی مختص دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

کارنامه آزمون تمامی داوطلبان نیمه دوم مهرماه به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دهمین دوره پذیرش دانشجو از مقطع کارشناسی به دکتری پزشکی سال تحصیلی ۹۷-۹۶

زمان و چگونگی ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان در دانشگاه علوم پزشکی تهران متعاقبا اعلام خواهد شد. ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می شود.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران به متقاضیان ادامه تحصیل در رشته پزشکی از مقطع کارشناسی این دانشگاه اعلام کرده است تاریخ احتمالی برگزاری آزمون کارشناسی به پزشکی سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ خرداد ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

محتوای آزمون فوق با آزمون جامع علوم پایه رشته پزشکی متفاوت است.

همچنین این دانشگاه تاکید کرده است که با توجه به اینکه سازمان وظیفه عمومی به پذیرفته شدگان کارشناسی به پزشکی معافیت تحصیلی اعطاء نمی‌کند لذا داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از سربازی برای متقاضیان پسر الزامی است.

فارغ التحصیلان رشته های مشمول طرح نیروی انسانی در صورتیکه طرح خود را نگذرانده یا در حین گذراندن طرح هستند نیز مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی هستند اما نامبردگان در صورت قبولی باید هنگام ثبت نام ترخیص از طرح را ارائه کنند.

کد خبر 4057626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha