۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۵

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه خبر داد:

اعزام هیئت تجاری ازکرمانشاه به روسیه/حضور در نمایشگاه غذایی مسکو

اعزام هیئت تجاری ازکرمانشاه به روسیه/حضور در نمایشگاه غذایی مسکو

کرمانشاه- رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از حضور کرمانشاه در نمایشگاه مواد غذایی مسکو خبر داد و گفت: همچنین همزمان با نمایشگاه هیئتی تجاری از استان به روسیه اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان کاشفی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم دیار سفیر روسیه با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه گفت: بر اساس بررسی های انجام شده توسط اتاق بازرگانی اولویت کاری ما ارتباط گیری بیشتر با شرکتهای تجاری است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه افزود: استان ما در همسایگی عراق است که البته مزیت است اما با دوراندیشی درصدد افزایش ارتباطات با سایر کشورها نیز هستیم.

وی تصریح کرد: کشور روسیه کشوری بزرگ و صنعتی است که با ایران منافع مشترکی دارد و عزم هردو کشور به سمت افزایش تبادلات بیشتر است چه اینکه در این میان امکان بسیاری از صادرات از استان ما به روسیه و نیز انجام سرمایه گذاری توسط این کشور در استان ما وجود دارد.

کاشفی با بیان اینکه، طی یکی دو  روز اخیر با بخش خصوصی در این راستا مذاکراتی انجام شد، گفت: امیدواریم در بحث ارتباطات بانکی که کلید همه مسائل اقتصادی است باب جدیدی باز شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با نمایشگاه مواد غذایی مسکو که تولیدکنندگانی از استان حضور دارند هیئت تجاری نیز از استان ما اعزام خواهد شد و در آستاراخان روسیه هم غرفه ای به استان ما اختصاص می یابد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ادامه داد: برای انعقاد قرارداد خواهر خواندگی بین استان ما و چلیا بسیک روسیه نیز با شهرداری کرمانشاه هماهنگی هایی انجام شده زیرا باید این قرارداد بین شهرداریهای دو منطقه انجام شود که پس از نظر مساعد روسی منعقد خواهد شد.

کد خبر 4057762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha