۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۷

کارشناس هواشناسی استان یزد خبر داد:

افزایش دمای یزد تا ۴۰ درجه در هفته جاری

افزایش دمای یزد تا ۴۰ درجه در هفته جاری

یزد- کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد از افزایش دمای هوای استان تا ۴۰ درجه سانتیگراد در هفته جاری خبر داد.

محمدرضا شیرغلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن گرمای هوا برای استان یزد اظهار داشت: در هفته جاری روند افزایشی دما در استان آغاز می شود و در پایان هفته با خروج این سامانه، کاهش دما را خواهیم داشت.

وی در خصوص پیش‌ بینی وضع آب و هوایی استان یزد در هفته جاری گفت: دمای استان یزد روزهای میانی هفته به اوج گرما یعنی به ۴۰ درجه خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه طی چند روز گذشته مردم استان هوای نسبتا خنکی را تجربه کردند اضافه کرد: دمای شهر یزد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۳ تا ۳۶ درجه در ساعات مختلف روز در نوسان بوده که پیش بینی می شود امروز در گرمترین ساعات به ۳۸ درجه برسد.

وی با بیان اینکه طی دو روز آینده دمای هوای یزد به ۴۰ درجه خواهد رسید تصریح کرد: از امروز با جنوبی شدن جریانات، روند افزایشی دما در استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

شیرغلامی همچنین از احتمال وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان خبر داد و اظهار داشت: سه روز پایان هفته را شاهد افزایش ابر در استان خواهیم بود که پیش بینی می شود در این سه روز در برخی نقاط استان وزش باد نسبتا شدیدی داشته باشیم.

کد خبر 4058425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha