۲۲ آبان ۱۳۸۵، ۱۵:۳۱

پخش "کتابفروشی هدهد" از شنبه آغاز می‌شود

پخش "کتابفروشی هدهد" از شنبه آغاز می‌شود

مجموعه تلویزیونی "کتابفروشی هدهد" به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از روز شنبه 26 آبان‌ماه از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه "کتابفروشی هدهد" به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی برومند برای گروه فیلم و سریال شبکه سه ساخته شده و پخش آن از شنبه هفته آینده آغاز می شود. در این مجموعه بازیگرانی چون امیرحسین صدیق، راضیه برومند، محمود بصیری، افسانه چهره آزاد، علی اوسیوند، دلارام مستوفی و حسن احمدی مقدم به ایفای نقش پرداخته اند.

نمایی از مجموعه تلویزیونی "کتابفروشی هدهد"

تصویربردار: کاوه شاه محمد لو، صدابردار: ساسان نخعی و مرتضی اصلان زاده، طراح صحنه: محمد گنجعلی و حسین عالی نژاد، طراح گریم: مهین نویدی، برنامه ریز: فرشاد ارج، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، مدیر تدارکات: علیرضا محمدی، تدوین: سهراب شاه محمد لو و امیر ولی خانی و آهنگساز: بهرام دهقانیار با این پروژه همکاری داشته اند.

داستان مجموعه "کتابفروشی هدهد" درباره مراسم چهلمین روز درگذشت کمال کتابچی، صاحب کتابفروشی هدهد است که اهالی و کسبه محل به همراه تنها پسر او کیوان کتابچی کرکره کتابفروشی را بالا می زنند. کیوان قصد دارد شغل پدر را ادامه و کتابفروشی هدهد را سر و سامان دهد، اما علیرغم میلش مجبور می شود سهم خود را به شوهر خواهرش منصور بفروشد.

کد خبر 405848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha