۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان یزد:

جشنواره صنایع برتر استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

جشنواره صنایع برتر استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

یزد- رئیس سازمان بسیج مهندسین استان یزد از برگزاری دومین جشنواره صنایع برتر استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خبر داد.

حسن بلندیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این جشنواره از ۱۹ تا ۲۳ مهر ماه در کارخانه جنوب یزد با حضور واحدهای صنعتی و تولید کننده استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره به ۱۰ برگزیده برتر تندیس طلایی اقتصاد مقاومتی اهدا خواهد شد، افزود: واحدهای برگزیده در استان به عنوان واحدهای برتر در سطح ملی معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان یزد نحوه ارزیابی واحدهای شرکت کننده را بر اساس مدل های اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: در طول برگزاری جشنواره نیز رویکردهایی برای انتخاب واحدهای برتر دیده شده است که بر اساس سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری برنامه های جنبی این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه از شاخص ترین اقدامی است که در حاشیه برگزاری این جشنواره خواهیم داشت.

بلندیان از دیگر برنامه های جنبی در مدت زمان برگزاری جشنواره را برگزاری نشست های هم اندیشی بین مسئولان استانی و کشوری با غرفه داران و شرکت کنندگان دانست و بیان داشت: اصحاب رسانه استان نیز می توانند در راستای تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در این زمینه در نشست های هم اندیشی برای رفع مشکلات حضور داشته باشند.

وی برگزاری کارگاه های ویژه، همایش های آموزشی و انگیزشی همچنین بهره مندی از حضور بازرگانان و هیات های تجاری را از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره و نمایشگاه دانست.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان یزد تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد مطبوعاتی، چاپ کتابچه جشنواره، ویژه نامه، تبلیغات شهری، تلوزیونی و حضور موثر در فضای مجازی از دیگر اقدامات موثر در این زمینه خواهد بود.

کد خبر 4059274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha