۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۴۳

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد؛

بسیج امکانات خراسان رضوی برای حل مشکلات سیل زدگان

بسیج امکانات خراسان رضوی برای حل مشکلات سیل زدگان

مشهد- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تمامی امکانات خراسان رضوی برای حل مشکلات سیل زدگان بسیج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار با سفر به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های درگز و کلات در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این مناطق قرار گرفت.

وی در بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان‌های کلات و درگز ضمن گفتگو با خانواده‌های خسارت دیده ناشی از سیل تصریح کرد: دولت با بسیج همه امکانات خراسان رضوی ، رسیدگی هرچه بیشتر به سیل زدگان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور گفت: دستگاه های مسئول در حال بررسی و برآورد دقیق خسارات هستند و بر اساس برآورد اولیه بیش از ۶۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های کلات و درگز بیش از ۲۰ درصد خسارت دیده اند.

وی افزود: شبکه و تاسیسات آبرسانی و منابع آب از جمله از چشمه ها، چاه و قنات در ۲۹ روستا خسارت دیده که با اقدامات اصلاحی تاکنون شبکه آب نیمی از این روستاها تعمیر و راه اندازی شده و بقیه در دست اقدام است.

نجار گفت: اغلب راه‌های روستایی بازگشایی شده و فقط در منطقه کلات راه ارتباطی برخی روستاها بازنشده که مقرر گردید با اعزام اکیپ‌ها به صورت اضطراری راه‌ها باز شوند.

معاون وزیر کشور با اشاره به اختلال در توزیع گاز در برخی از شهرستان های خراسان رضوی گفت: وقوع سیل موجب آسیب دیدگی شبکه ۹۰ میلی متری گازرسانی به ۱۲۶ مشترک در شهرستان کلات شده بود که با تلاش ماموران شرکت گاز این مشکل شب گذشته برطرف شد.

کد خبر 4059320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha