۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹

مدیر شبکه بهداشت گنبدکاووس:

کلینیک سیار دندانپزشکی در گنبدکاووس راه اندازی شد

کلینیک سیار دندانپزشکی در گنبدکاووس راه اندازی شد

گنبدکاووس- مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس از راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در گنبدکاووس خبرداد.

رضا صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره هزینه های بالای مراقبت از دهان و دندان، اظهار کرد: با راه اندازی کلینیک سیار دندان پزشکی در گنبدکاووس، مناطق محروم و روستاها به صورت رایگان در این راستا ویزیت می شوند.

صابری با اشاره به نبود خدمات دندانپزشکی سابق بر این در مناطق محروم افزود: این کلینیک با مبلغی بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان راه اندازی شد.

وی از طرح تحول سلامت در سنوات گذشته در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس یاد کرد و گفت: مرکز تجمیع خدمات سلامت دهان و دندان، در مرکز سلامت شماره پنج گنبد کاووس،  سه سال پیش راه اندازی شد که به صورت متمرکز خدمات بهداشتی دهان و دندان را به جامعه هدف، مادران باردار و کودکان زیر ۱۴ سال و افرادی که از روستاها به این مرکز ارجاع می شوند ارائه می دهد.

صابری از سطح دو کلینیک تخصصی دندانپزشکی در دو سال قبل خبرداد و افزود: این مجموعه در  بیمارستان طالقانی گنبدکاووس راه اندازی شد که متخصصین دندانپزشکی در رشته های مختلف از جمله اطفال و ارتودنسی در این کلینیک مستقرند و در قالب نظام ارجاع خدمات درمانی را در آن صورت می گیرد.

وی گفت: کلینیک سیار در مناطق محروم و روستاها خدمات اولیه من جمله کشیدن دندان، جرم گیری و  خدماتی که نیاز به مراقبت های اولیه ندارد را به صورت رایگان انجام می شود و اگر نیاز به خدمات بعدی داشته باشد به دو مرکز مذکور ارجاع داده می شوند. 

کد خبر 4059886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha