۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴

نماینده امور ایثارگران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان:

آزادگان گنجینه‌های فرهنگ ارزشمند و انسان‌ساز دوران اسارت هستند

آزادگان گنجینه‌های فرهنگ ارزشمند و انسان‌ساز دوران اسارت هستند

همدان - معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده امور ایثارگران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: آزادگان گنجینه های فرهنگ ارزشمند و انسان ساز دوران اسارت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سرگزی صبح پنج شنبه در مراسم گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی که دراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان برگزار شد، گفت: آزادگان، گنجینه های فرهنگ ارزشمند و انسان ساز دوران اسارت هستند.

وی افزود: آزادگان منتقل کننده فرهنگ اسارت از درون اردوگاه ها به شهرهای میهن اسلامی ایران بوده و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

وی عنوان کرد: در قبال عظمت امر اسارت و تحمل مصائب و سختی های دوران اسارت از سوی آزادگان، ما نیز  وظیفه داریم ضمن حفظ این فرهنگ، در اشاعه آن بکوشیم.

نماینده امور ایثارگران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به شیوه های مختلف اشاعه فرهنگ ایثارگری گفت: جامعه جوان ما باید نسبت به مجاهدت و مقاومت وصف ناپذیر این پیام آوران انقلاب وقوف کامل پیدا کند.

وی اجرای برنامه هایی چون تکریم از آزادگان شاغل، اطلاع رسانی محیطی، یاد آوری خاطرات زیبا و با شکوه ورود آزادگان به کشور، دیدار با خانواده شهدای آزاده و برگزاری جشن در این روز را مورد تاکید قرار داد.

سرگزی تاکید کرد: حرکت و تلاش همه افراد جامعه در امر ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در طول انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس به مثابه چراغ راه هدایت برای جوانان و نسل آینده خواهد بود.

وی عنوان کرد: باید روحیه ایثارگری و رشادت و از خودگذشتگی را حفظ کرده و برای استمرار آرمان های انقلاب اسلامی این فرهنگ با ارزش را به آیندگان منتقل کنیم.

کد خبر 4061568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha