۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد

«روزمرگی» تهدیدی برای طلبه های امروز است

«روزمرگی» تهدیدی برای طلبه های امروز است

مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به عنوان طلبه در صف امام زمان (عج) باید بدانیم همواره در حال جنگ هستیم و متاسفانه آنچه که امروز ما را تهدید می کند «روزمرگی» است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی شرق کشور در مشهد اظهار کرد: باید از فضای تبلیغی که امروز ایجاد شده نهایت استفاده را ببریم و با روحیه طلبگی به انجام وظایف خود بپردازیم. 

وی افزود: اینکه ما مدیر و یا یک مسئول هستیم و مانند دیگر مردم زندگی کنیم درست نیست و نمی شود مدیرکل گمرک را با مدیر کل تبلیغات اسلامی مقایسه کرد. 

علم الهدی تصریح کرد: همه ما به عنوان طلبه در صف امام زمان (عج) باید بدانیم همواره در حال جنگ هستیم و متاسفانه آنچه که امروز ما را تهدید می کند دچار روزمرگی شدن است. 

امام جمعه مشهد بیان کرد: در زمان قدیم حتی مراجع تقلید هم هیچ امکاناتی برای پیشبرد اهداف طلبگی و تبلیغ نداشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی امکانات بسیاری در سازمان تبلیغات فراهم شده که باید قدر این موقعیت را دانست. 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید طلبه های جوان قدر این فرصت را بدانند زیرا در دوران پیری دیگر نشاط وجود ندارد و فرصت ها به زودی می گذرند.

کد خبر 4061578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha