۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

۴ پروژه خدماتی و مسکونی در جزیره هرمز به بهره برداری می رسد

۴ پروژه خدماتی و مسکونی در جزیره هرمز به بهره برداری می رسد

هرمز - بخشدار هرمز گفت: ۴ پروژه خدماتی، مسکونی با اعتباری بالغ بر ۲۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال همزمان با هفته دولت در جزیره هرمزافتتاح و به بهره برداری می رسد.

رضا میر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در هرمز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت طلایی برای بیان خدمات دولت به مردم است و امیدواریم بتوانیم حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به مردم انجام دهیم.

وی گفت: طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید اقدامات مطلوبی در راستای توسعه و پیشرفت جزیره هرمز انجام شده است.

بخشدار هرمز با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت در طول یکسال گذشته در جزیره هرمز افزود: در هفته دولت ۴پروژه خدماتی مسکونی شامل : دیوار ساحلی ، آسفالت کوجه و معابر ، ۱۰ واحد مسکونی مدد جویی و ساختمان اداری بندر چند منظوره جزیره هرمز با اعتباری بالغ بر ۲۲میلیارد و۵۰۰میلیون ریال به بهره برداری میرسد.

نماینده عالی دولت در جزیره هرمز گفت: به تبعیت از فرمایشات امام راحل (ره) بنا بر اینکه هر خدمتی که دولت برای مردم انجام می دهد بازگو شود زیرا با بیان عملکرد دولت دوستداران انقلاب خوشحال شده و دشمنان مایوس می شوند.

بخشدار هرمز بیان داشت : توجه دولت تدبیر و امید به جزیره هرمز در جهت توسعه و آبادانی در این دوره بیشتر شاهد خواهیم بود و بتوانیم با نگاه ویژه دولت محترم مشکلات اقتصادی این جزیره برطرف نماییم .

میر حسینی اظهار داشت :تضعیف سرمایه های نظام و انقلاب را بی عقلی دانست و اظهار داشت: پاسداشت هفته دولت، پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای نظام و عملکرد قوای مختلف کشور است که امید انگیز است.

این مقام مسئول در جزیره هرمزگفت: با توجه به عملکرد دولت یازدهم در جزیره هرمز امید در مردم این جزیره به وجود آمده و به آینده بسیار امیدوارتر هستند.

کد خبر 4061641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha