۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

معاون شرکت توانیر عنوان کرد:

ارتقای معیشت و حفظ کرامت نیروها هدف اصلی حوزه منابع انسانی توانیر

ارتقای معیشت و حفظ کرامت نیروها هدف اصلی حوزه منابع انسانی توانیر

تبریز - معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر ارتقای معیشت و حفظ کرامت نیروهای این شرکت را دو هدف اصلی در حوزه منابع انسانی توانیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم رضایی پنجشنبه در این نشست هم اندیشی با مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار داشت: مدیران موفق در زمینه امور استخدامی کسانی هستند که کنترل لازم را بر ورود و خروج نیروی انسانی مجموعه خود داشته باشند.

وی با اشاره به انتظارات این معاونت از شرکت های زیرمجموعه افزود: معاونت منابع انسانی واحدی است که باید به تمامی واحدها توجه داشته باشد و فقط معطوف به افراد شاغل در خود معاونت نباشد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر تاکید کرد: دو هدف اصلی در حوزه منابع انسانی شرکت توانیر، ارتقاء معیشت و حفظ کرامت همکاران می باشد که باید این دو موضوع به طور برابر رشد پیدا کنند.

رضایی از معاونین منابع انسانی خواست تا بر حفظ روح بخشنامه ها و ضوابط ابلاغی توانیر توجه ویژه داشته باشند و افزود: باید سعی شود حقوق شرعی و قانونی همکاران و ذینفعان شرکت ها رعایت شود.

وی همچنین افزود: باید همکاران را در زمینه مشارکت در تهیه مقالات و شرکت در کنفرانس های تخصصی تشویق کنیم تا موجبات ارتقاء علمی آنها فراهم شود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر با تاکید بر توجه ویژه به موضوع عفاف و حجاب تصریح کرد: شرکت های زیر مجموعه شرکت توانیر می بایست در جهت حذف گلوگاه های احتمالی بروز فساد و کشف گلوگاه های جدید تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 4061760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha