۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۹

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء:

بروکراسی اداری مانع توسعه و ایجاد شغل است

بروکراسی اداری مانع توسعه و ایجاد شغل است

گنبدکاووس- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: بروکراسی اداری مانع توسعه و ایجاد شغل است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبادالله عبداللهی ظهر پنجشنبه در گنبدکاووس اظهار کرد: ظرفیت و پتانسیل های خوبی در استان وجود دارد خداوند در هر منطقه نعمت ها های فروانی قرار داده امکانت خوبی و ظرفیت های خوبی در استان های مختلف وجود دارد که باید بررسی کرد تا از آن استفاده کنیم.

وی با بیان این که ظرفیت های زیادی برای ایجاد اشتغال در گلستان وجود دارد، گفت: قبول دارم که ایجاد شغل پول نیاز دارد اما ظرفیت شناسی مهمتر از پول است.

عبداللهی با انتقاد از این که بروکراسی اداری یکی از موانع توسعه و ایجاد شغل در کشور است، گفت: قرار گاه خاتم یک مجومع مردمی است و بعد ار دفاع مقدس این را پذیرفت که به کمک توسعه بیاید.

وی فعالیت های خوبی بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس توسط قرارگاه انجام شد، اضافه کرد: یکی از کارهای در دست اجرا، راه آهن اینچه برون است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم از پیشرفت 70 درصدی سد نرم آب خبرداد و با بیان این که مبلغی را تزریق می کنیم تا این کار به اتمام برسد، تصریح کرد: برای اینکه حق و حقوق مردم رعایت شود ابتدا ساختمان سازی کردند و به مردم تحویل دادند که این موضع بسیار مورد توجه است.

وی از آمادگی قرارگاه خاتم برای اجرای سد چای لی خبرداد و بیان کرد: با توجه به اینکه این سد مرزی است باید به آن سرعت ببخشیم.

سردار عبداللهی با انتقاد از این که در برخی از فعالیت ها، ثروت ملی را آتش می زنیم، گفت: 12 میلیارد متر مکعب آب دریا شور می شود و اگر آب شیرین کن بزنیم با مشکل پس آب رو به رو می شویم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء بری اجرای سایت میگو هم اعلام آمادگی کرد و گفت: ما به دنبال سود نیستم زیرا سود ما بهره بردن مردم است.

کد خبر 4061847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha