۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۹

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد:

«نقیب» گزینه ما برای سرپرستی شهرداری بجنورد است

«نقیب» گزینه ما برای سرپرستی شهرداری بجنورد است

بجنورد- نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بابیان اینکه چنانچه با استعفای شهردار بجنورد در جلسه علنی شورای شهر موافقت شود، نزدیک‌ترین گزینه برای این مسئولیت، «عباس نقیب» است.

سید جلیل کشمیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استعفای شهردار بجنورد هنوز بررسی نشده و مقررشده در جلسه علنی شورای شهر که روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، این موضوع از سوی اعضای شورای شهر بررسی شود.

کشمیری عنوان کرد: چنانچه با استعفای دژهوت موافقت شود، «عباس نقیب» نزدیک‌ترین فرد به شهرداری و انتخاب ما برای واگذاری مسئولیت سرپرستی شهرداری به وی است.

وی با اشاره به رایزنی‌هایی درباره معرفی «تیمور زاده» به‌عنوان سرپرست شهرداری بجنورد، گفت: تیمور زاده کاندیدای ما نخواهد بود چراکه تجربه و موقعیت «نقیب» را ندارد.

غیبت برخی از اعضای شورای شهر در جلسات علنی عمدی و سوءاستفاده از فرصت است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به غیبت معنادار برخی از اعضای شورای چهارم شهر بجنورد در جلسات علنی این شورا، تصریح کرد: اقدام این اعضا با وظایف ذاتی نماینده مردم تضاد دارد و قانونی نیست.

کشمیری اظهار کرد: این اعضا با غیبت خود مانع رسمیت یافتن جلسات می‌شوند تا از فرصت سوءاستفاده کرده و از این طریق اهداف خود را دنبال کنند.

وی عنوان کرد: اعضایی که در دور جدید شورا نیز حضور دارند این اقدام غیرقانونی را مدیریت می‌کنند تا شورای دور چهارم در پایان فعالیت خود نتواند تصمیم‌گیری داشته باشد.

وی تأکید کرد: تمام اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و باید تا آخرین روز فعالیت خود به وظایف قانونی عمل کنند و نباید با این اقدامات اهداف خود را دنبال و نظرات خود را به مردم تحمیل کنند.

کد خبر 4061868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha