۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کشف ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در محورارتباطی رستم به باشت

کشف ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در محورارتباطی رستم به باشت

یاسوج- رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد  از کشف ۳۵ کیلو گرم ماده مخدر از نوع حشیش در محور مواصلاتی شهرستان رستم در استان فارس به شهرستان باشت خبر داد .  

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بالش زر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با همکاری ماموران انتظامی در شهرستان باشت، در محور مواصلاتی شهرستان رستم در استان فارس به شهرستان باشت با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودرو های عبوری کردند.  

بالش زر تصریح کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری، پلیس در این محور به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک می شود و دستور توقف آن را صادر می کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان گفت: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران، مقدار ۳۵ کیلو گرم ماده مخدر از نوع "حشیش" که به طرز ماهرانه ای در قسمتهای مختلف این خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

وی در پایان، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

کد خبر 4061908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha