۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵

استاندار خراسان جنوبی:

توجه مسئولان تنها به بخشی از جامعه ایثارگری معطوف نشود

توجه مسئولان تنها به بخشی از جامعه ایثارگری معطوف نشود

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: نباید توجه مسئولان تنها به بخشی از جامعه ایثار گری معطوف شود بلکه باید همه ان ها مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر٬ سید علی اکبر پرویزی ظهر پنج شنبه در همایش بزرگداشت آزادگان خراسان جنوبی بیان کرد: امید است نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش به ایثارگران ادای وظیفه کرده و زحمات جانبازان را قدر بداند.

وی با اشاره به رشادت های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ملت ایران طی این مدت ثابت کردند که به راحتی تن به ذلت نمی دهد.

پرویزی ادامه داد: همچنین در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان مظلومانه شهید شدند و برخی نیز هنوز مفقود هستند که خیلی زیاد یاد نمی شوند و باید مورد توجه قرار گیرند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: از مسئولانی که تمام توجه آن ها تنها به بخشی از جامعه ایثار گری است٬ گلایه دارم.

وی با بیان اینکه تمام جانبازان٬ ایثارگران٬ رزمندگان و آزادگان باید مورد توجه باشند٬ گفت: جانبازان هنوز بخشی از درد های آن دوران را تحمل می کنند.

پرویزی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ نفر از آزادگان استان فاقد شغل هستند٬ گفت: حمایت ها و خدمات نظام قابل مقایسه با زحمات آزادگان در اسارت نیست.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها و مسئولان باید مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را رفع کنند.

پرویزی اظهار کرد: کار کردن در شرایط فعلی کشور سخت از زمان جنگ است چرا که نمی توان با پدیده های طبیعی مانند خشکسالی جنگ کرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: آزادگان باید به مسئولان کمک کنند تا خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

وی با اشاره به دیون و مطالبات ایثارگران در سطح کشوری بیان کرد: دولت توانسته سه هزار میلیارد تومان از دیون سال های گذشته این قشر را پرداخت کند.

کد خبر 4061919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha