۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۰

معاون استاندار گلستان:

زائران خانه خدا به شایعات شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند

زائران خانه خدا به شایعات شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حجاج گلستانی به شایعات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و حرف درست را تنها از زبان مدیران کاروان ها جویا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر طهماسبی ظهر پنجشنبه در مراسم بدرقه نخستین گروه حجاج گلستانی به مکه مکرمه اظهار کرد: امروز شاهد اعزام شیعه و سنی در استان وحدت خیز گلستان در کنار یکدیگر به سرزمین وحی هستیم.

وی بابیان اینکه امروز نخستین گروه از زائرین گلستانی به مکه مکرمه اعزام می‌شوند، افزود: یاد و خاطره ۴۹ جان‌باخته منا را به یاد داشته باشید که در سال ۹۴ جان خود را از دست دادند.

۴۹ کاروان از گلستان به مکه اعزام می شوند

طهماسبی ادامه داد: امسال به یاد ۴۹ شهید منا ۴۹ کاروان عازم مکه مکرمه و مدینه منوره می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شما زائران معرف و سفیران جمهوری اسلامی هستید و توصیه می‌کنم به‌هیچ‌وجه در بازار مدینه و مکه با احدی از افراد بیگانه بحث‌وجدل نکنید و به‌هیچ‌وجه تصور نکنید برخی با شما در مجادله‌ها همراهی می‌کنند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برای سلامت تمام زائرین تعهدات لازم را از دولت سعودی کسب کرده است.

طهماسبی ادامه داد: از زائران می‌خواهم به حرف‌های نادرست و شایعات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توجه نکنید و حرف درست را تنها از لسان مدیران کاروان‌ها و روحانیون بشنوید.

وی ادامه داد: امسال همه گونه امنیت برای زائران خانه خدا تأمین‌شده است و در مدینه منوره و مکه مکرمه سه هتل در اختیار گلستانی‌ها قرار دارد و به دست گلستانی‌ها مدیریت می‌شود.

کد خبر 4061933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha