۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۴

مدیرکل دفتر فنی استانداری یزد:

تردد در خیابان قیام یزد یکطرفه شد

تردد در خیابان قیام یزد یکطرفه شد

یزد- مدیرکل دفتر فنی استانداری یزد گفت: شورای ترافیک استان یزد در مصوبه ای تردد در خیابان قیام را به صورت یکطرفه اعلام کرد.

سیدرضا خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبه شورای ترافیک استان یزد مبنی بر یکطرفه شدن خیابان قیام اظهار داشت: با تصویب این شورا قرار شد رفت و آمد ترافیکی در خیابان قیام از سمت چهار راه شهدا به صورت یک طرفه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در نشست شورای ترافیک استان یزد وضعیت ترافیک استان و آیین نامه های مربوطه در خصوص موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت، افزود: یکی از موضوعات مهم این نشست با توجه به وضعیت فعلی خیابان قیام، بررسی رفت و آمد ترافیکی بود که در نتیجه منجر به یک طرفه شدن رفت و آمد شد.

خادمی با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و لزوم رسیدگی به وضعیت سرویس های مدارس دانش آموزان عنوان کرد: در این نشست همچنین آیین نامه و دستور العمل مربوط به طرح استقبال از مهر و سرویس مدارس مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بر اساس تصمیم شورای ترافیک استان مقرر شد دستگاه‌ های مرتبط، برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی پر شور و با نشاط همه اقدامات لازم را مورد توجه قرار داده و آنچه را که لازم است در این زمینه انجام شود، اجرایی کنند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد از دیگر موضوعات مورد توجه در این نشست را بررسی اقدامات برای کاهش تلفات حوادث و تصادفات درونشهری برشمرد و اضافه کرد: در نشست شورای ترافیک عنوان شد که استان یزد برترین استان کشور در تعطیلات نوروز در کاهش تلفات فوتی درون شهری شناخته شده و تنها استانی در کشور است که هیچ تلفاتی در شهرها نداشته است.

خادمی با اشاره به تعداد فوتی های ناشی از حوادث و تصادفات درون شهری در استان و شهرستان های یزد گفت: آمار ارائه شده در این نشست نشان از افزایش تلفات ناشی از حوادث رانندگی تنها در ۴ ماهه امسال دارد که لازم است در این زمینه با بررسی های بیشتر و دقیقتر اقداماتی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد اظهار داشت: در چهارماهه نخست سال جاری ۸۸ نفر در حوادث درون شهری جان خود را از دست داده اند که این میزان در مقایسه با سال قبل با رشد ۱۷ درصدی همراه بوده است.

کد خبر 4062297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha