۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۵

مدیرکل ورزش و جوانان یزد:

۲۳ پروژه ورزشی در هفته دولت بهره برداری می شود

۲۳ پروژه ورزشی در هفته دولت بهره برداری می شود

یزد ـ مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه اجرای ۳۰ پروژه ورزشی به همت خیران آغاز شده است، گفت: ۲۳ پروژه ورزشی در هفته دولت بهره برداری می شود.

مسعود شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت و ورزش در استان اظهار داشت: متاسفانه استان به لحاظ سرانه ورزشی جایگاه مطلوبی ندارد و فاصله بسیاری با آنچه در سند چشم اندازه و افق ۱۴۰۴ دیده شده است، داریم.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه امکانات ورزشی در سطح استان و برخی شهرستان ها ادامه داد: متاسفانه در برخی از شهرستان های استان سرانه ورزشی رشدی نداشته و در برخی نقاط نیز آمایش بندی درستی برای توزیع امکانات به صورت عادلانه صورت نگرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه طی چندسال گذشته تلاش شد تا امکانات به صورت عادلانه توزیع شود، افزود: بر اساس نیاز استان در این زمینه ها سعی شد تا برای پروژه های جدید و تکمیل پروژه های نیمه تمامی که از گذشته و به صورت جانمایی و مکان یابی نادرست اقدام شده بود اقدام جدی صورت گیرد.

وی از دیگر مشکلات در این حوزه را نبود اعتبارات بر شمرد و تصریح کرد: از جمله مواردی که در توسعه سرانه ورزشی نقش موثری دارد کمبود و نبود اعتبارات است که نمی توان سرانه ورزشی را با سرعت بیشتری دنبال کرد.

شریعتی اظهار داشت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه اتفاق خوبی در این حوزه افتاد و در سال گذشته درصدی از اعتبارات ارزش افزوده برای توسعه سرانه ورزشی تخصیص یافت.

وی بیان داشت: در برنامه ششم توسعه بودجه مستمر ۲۷ صدم درصد اعتبارات ارزش افزوده ابلاغ شد که برای توسعه سرانه ورزش استان کمک خوبی خواهد بود.

کد خبر 4062368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha