۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۷

امام جمعه ابهر:

آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر دشمنان ایستادند

آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر دشمنان ایستادند

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی به سالروز ورود آزادگان به کشور اشاره کرد و افزود: روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

وی ادامه داد: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‏ های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند. آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه ‏هایی فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه‏کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند.

رحیمی افزود: امروزه نیز همین آزادگان عزیز و جانبازان بزرگوار و پاسداران حریم دین و دیانت هستند که با جان و دل به همراهی جوانان بسیجی و انقلابی از ارزش های انقلاب محافظت کرده و به نسل های بعدی منتقل می کنند.

امام جمعه ابهر  در ادامه به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: این روزها نفس تروریست‏های تکفیری داعش در سوریه و عراق به شماره افتاده و پایگاه‏های‏شان یکی پس از دیگری در حال سقوط است. پس از شکست‏ های پی‏ درپی گروه‏ های تکفیری -وهابی وابسته به استکبار جهانی آمریکا ورژیم کودک ‏کش صهیونیستی در برابر رزمندگان اسلام در جبهه ‏های مختلف، گروه ترویستی داعش درروزهای اخیرمرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شد که در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی ‏گنجد.

رحیمی افزود: شهادت مظلومانه  ودرعین حال مقتدرانه پاسدار رشید اسلام شهیدمحسن حججی یکی از نمونه ‏های بارز شقاوت و توحش این گروهک تروریستی است، اگرچه آن‏ها به ‏زعم باطل خود می‏ خواستند انتقامی از شکست ‏های خود و ایجاد رعبی در دل رزمندگان اسلام ایجاد کنند، اما خون پاک، اخلاص و مظلومیت این شهید بزرگوار باعث ایجاد موجی از غرور، شجاعت، ایستادگی، مقاومت و افتخار به ‏وجود دلاورمردانی از این مرز و بوم شد. به‏ طوری که دنیا همچنان شاهد است که ایران اسلامی در راه شریعت، اعتلای انسانیت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می‏ کند.

وی ادامه داد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان بزرگ با خون این شهدا و ولی امر مسلمین جهان بیعت می بندیم تا آخرین نفس و قطره خون در کنار این شهدا ایستاده و از ارزش های انقلاب محافظت کرده و در مقابل شیطان بزرگ آمریکا ایستاده و هیچ موقع زیر بار ذلت و استکبار نرفته و نخواهیم رفت.

امام جمعه ابهر افزود: به همه مسئولین توصیه می کنیم در همه ی حرکات و سکناتشان مواظب این مرز بندی بوده و در همه برنامه هایشان خطوط قرمز انقلاب را رعایت کرده و در تقویت ارزش های انقلاب تلاش کنند. و بدانند همه این جنایت ها و ناامنی ها و تروریست ها زیر سایه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی است.

کد خبر 4062399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha