۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۲۰

نفرات برتر رقابت‌های بدمینتون استان مرکزی شناخته شدند

نفرات برتر رقابت‌های بدمینتون استان مرکزی شناخته شدند

اراک- مسابقات انتخابی و قهرمانی بدمینتون نوجوانان استان مرکزی با شناخت نفرات برتر از میان ورزشکاران برگزیده چهار شهرستان در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی و قهرمانی بدمینتون نوجوانان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۳۱ ورزشکار از شهرستان های اراک، محلات، دلیجان و ساوه با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های کشوری در اراک برگزارشد.

در نهایت، محمد حسن نقدی از اراک مقام نخست را کسب کرد، امیرعباس مومنی از دلیجان در جایگاه دوم قرار گرفت، محمدحسین نقدی و سهیل صفری سنجانی هر دو از اراک به طور مشترک سوم شدند.

مرتضی آزادخانی، دبیر هیات بدمینتون استان مرکزی در جریان این مسابقات به با خبرنگار مهر گفت: نفرات برتر این مسابقات به همراه احمد رئوفی و سامان صفری سنجانی به عنوان تیم منتخب بدمینتون نوجوانان استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور که از سیزدهم ماه آینده به مدت پنج روز به میزبانی سمنان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

گفتنی است داوری این رقابت ها را مبین حسنی، اشکان میرمحمد ملکی، حمید میرزایی، سعید جواهری، حسن بیگی و عرفان فتحیان را برعهده داشتند، همچنین مرتضی آزادخانی به عنوان مسئول فنی براین مسابقات نظارت داشت.

کد خبر 4062538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha