۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون رشادت آزادگان و ایثارگران است

امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون رشادت آزادگان و ایثارگران است

یزد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: امنیت و پیشرفت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت های آزادگان و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی در مراسم گرامیداشت روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در یزد با اشاره به جایگاه رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان سرافراز میهن اسلامی اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت بسیار مهم هستند که در سایه امنیت به پیشرفت دست پیدا کردیم و این را مدیون رشادت های ایثارگرانیم.

وی با اشاره به اینکه آزادگان نماد ایثار و مقاومت هستند، بیان داشت: رزمندگان ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل، اجازه ندادند که دشمن خدشه ای به امنیت و آسایش این ملت وارد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با تاکید بر لزوم ادامه راه پرفیض شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: تنها راه عزت‌مندی کشور، تداوم و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت را داشته باشیم و در راه شهدا قدم بگذاریم، کشور از تمام خطرات و تهدیدها در امان خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره برای نابودی این مرز و بوم و دین اسلام نقشه کشیده و در تلاش است به اهداف شوم خود دست پیدا کند، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه و پایبندی به ارزش های انقلابی با حرکت در مسیر شهدا و جانبازان و رزمندگان و ایثارگران موجب شده تا دسیسه های دشمن علیه این آب و خاک بی نتیجه بماند.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران با فداکاری و ایثارگری خود در هشت سال دفاع مقدس موجب استقلال و امنیت کشور شدند، افزود: امروز خدمت کردن ما به خانواده شاهد و ایثارگر از وظایف اصلی در جبران بخشی از رشادت های آنها به شمار می رود.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و همزبانی برای توطئه های دشمنان اظهار داشت: امروزه دشمنان نظام مقدس اسلامی از هر راهی به ‌ویژه از راه شبیخون فرهنگی قصد صدمه زدن به نظام اسلامی را دارند که اگر به مانند ایثارگران با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت در برابر آنها ایستادگی کنیم، در پیاده سازی نقشه های پلید خود موفق نمی شوند.

کد خبر 4062591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha