۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۴۷

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

مطالبات استانی نباید برای توسعه به مسائل محدود و جزئی خلاصه شود

مطالبات استانی نباید برای توسعه به مسائل محدود و جزئی خلاصه شود

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: نباید مطالبات استانی برای توسعه به مسائل محدود و جزئی خلاصه شود و برای توسعه استان نیازمند تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و همفکری احزاب هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی  شامگاه یکشنبه در  نشست با نمایندگان و دبیران احزاب عضو خانه احزاب استان، گفت:  تشکیل خانه احزاب در استان زنجان رویداد مهمی بوده که برای تحقق آن تلاش های زیادی شده است. 

وی اظهار کرد: برگزاری  نشست های احزاب دارای اهمیت  دارد و اثرگذاری لازم در توسعه استان را فراهم می کند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: فعالان سیاسی احزاب استان افرادی انقلابی و دلسوز هستند واحزاب می توانند نهادهای قدرت را مجاب به پاسخگویی کرده و وعده های انتخاباتی را بعد از انتخابات مطالبه کرده و پیگیری کنند.

موسوی تاکید کرد: نباید فعالیت احزاب محدود به زمان انتخابات شود و احزاب می توانند در بخش های مختلف وارد  توسعه استان شده و برای مناقع عمومی مردم مطالبه گری لازم را داشته باشند.

وی افزود: یکی از مسائل که احزاب می توانند ورود کنند  نقش صنایع مختلف در ایجاد بهره مندی عمومی برای مردم است و صنعت روی در استان به بالندگی زیادی رسیده و گردش مالی استان را ارتقاء بخشیده و ثروت زیادی ایجاد کرده که در این بین باید مناقع عمومی مردم از وجود این صنعت در استان مطالبه شود. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به وضعیت برگزاری انتخابات در استان زنجان اشاره کردو گفت: برگزاری انتخابات در استان به صورت کلان مناسب بوده و هرچند در برخی شهرستان ها خوب عمل نشد و کم فروشی در خصوص برگزاری انتخابات صورت نگرفته است.

موسوی افزود:  احزاب نقش مهمی برای ارائه مشاوره به دستگاه‌های اجرایی استان دارند و در استان زنجان موفقیت های زیادی کسب شده که در کنار این موفقیت ها نارسایی و مشکلاتی هم است. 

وی ابراز کرد: احزاب برای پاسخگویی به نیاز مردم اثربخشی خوبی را می توانند داشته باشند و با همفکری احزاب می توان توسعه همه جانبه استان را داشت. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان  به حضور سه زنجانی در کابینه دولت دوازدهم اشاره کردو گفت: امید است حضور چهارمین زنجانی در جایگاه وزارت علوم محقق شود که این شرایط گویای ظرفیت مدیریتی استان زنجان برای توسعه است. 

موسوی افزود: نباید مطالبات استانی برای توسعه به مسائل محدود و جزئی خلاصه شود و برای توسعه استان نیازمند تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و همفکری اجزاب هستیم. 

کد خبر 4064859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha