۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۲۴

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

وزارت بهداشت در دولت دوازدهم مهربان تر خواهد بود

وزارت بهداشت در دولت دوازدهم مهربان تر خواهد بود

اصفهان - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت در دولت دوازدهم در کنار بخش خصوصی مهربانتر از قبل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه دوشنبه در آئین افتتاحیه بیمارستان میلاد اصفهان ضمن قدردانی از جامعه پزشکی به دلیل بهره برداری از این پروژه، اظهار داشت: برخی کج فهمی ها و جهالت هایی که در یک دهه گذشته وجود داشته هیچ چیزی از ارزش پزشکان کم نکرده و طبق نظر سنجی از مردم قدرشناس کشور ایران پزشکان همچنان در رتبه اول یا دوم محبوبیت قرار دارند. 

وی با اشاره به اینکه در گذشته در حوزه اقتصاد سلامت فعالیت داشته ام، اضافه کرد: طی چهار سال گذشته نیز که در مقام اجرایی بوده ام به خوبی مشکلات را حس کرده ام. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: با شرایطی که بیمه ها دارند و نگاهی که بین بخش خصوصی و دولتی حاکم است اگر این سرمایه گذاری در بخش واسطه گری و بانک ها وارد شود بازخورد خوبی را خواهد داشت. 

وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان گفت: از این رو دولت دوازدهم سعی داریم با بخش خصوصی مهربانتر باشیم. 

قاضی زاده هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه به همان اندازه که تخت بیمارستانی در استان اصفهان موجود است، به همین میزان نیز تخت کم داریم، افزود: دولت توان و بودجه ساخت بیمارستان را ندارم چرا که به قول رئیس جمهور ۱۴۰ هزار میلیارد تومان از بودجه ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت پیش هزینه شده است. 

وی با بیان اینکه استقبال از بیمارستان های خصوصی توسط بیماران نیز کم است، تصریح کرد: در این راستا ضروری است که بیمارانی که دارای بیمه تکمیلی هستند به بیمارستان های خصوصی ارجاع داده شوند.

کد خبر 4065854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha