۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۹

مدیر کل راه وشهر سازی کردستان خبرداد:

اجرای ۶ پروژه توسعه وبهسازی راه های روستایی درشهرستان دیواندره

اجرای ۶ پروژه توسعه وبهسازی راه های روستایی درشهرستان دیواندره

سنندج- مدیر کل راه وشهر سازی کردستان گفت: برای توسعه وبهسازی راه های روستایی شهرستان دیواندره ۶ پروژه راهسازی تعریف و در حال اجرا است.

شهرام ملکی با اشاره به اینکه قسمت اعظم اقتصاد شهرستان دیواندره مربوط به بخش کشاورزی و روستایی است، به خبرنگار مهر گفت: بی شک توسعه و بهسازی راه های روستایی این شهرستان منجر به توسعه همه جانبه و اقتصاد این شهرستان خواهد شد.

وی عنوان کرد: حدود ۷۰ کیلومتر از راه های روستایی در شهرستان دیواندره در قالب ۶ پروژه در حال بهسازی وآسفالت است.

وی با اشاره به اینکه اجرای ۶ پروژه مذکور در مجموع شامل  ۲۰ روستا می شود، اظهارداشت: با اجرای این پروژه ها واتمام آنها ۹۷۰ خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر ازراه آسفالته مناسب بهره مند خواهند شد.

مدیر کل راه وشهر سازی کردستان با بیان اینکه بهسازی راه روستایی نسنار – چشمیدر -آریان در شهرستان سروآباد ۸۵ درصد پیشرفت دارد، گفت: طول این پروژه ۳۵ کیلومتر است که با بهره برداری از این پروژه وآسفالت کامل مسیر حدود هزار و ۵۰۰ خانوار ساکن در این روستاها با جمعیتی بالغ بر هفت هزارنفر از راه مناسب و بهسازی شده بهره مند می شوند.

 ملکی بیان کرد:برای این حجم عملیات حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و با تامین منابع مالی لازم شاهد بهره برداری از این پروژه مهم در آینده خواهیم بود.

کد خبر 4066392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha