۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷

قائم مقام مشارکت های مردمی بهزیستی کشور:

کمپین های کمک به نیازمندان تا اوایل مهر ماه راه اندازی می شود

کمپین های کمک به نیازمندان تا اوایل مهر ماه راه اندازی می شود

بیرجند- قائم مقام مشارکت های مردمی بهزیستی کشور از راه اندازی کمپین های کمک به نیازمندان در کشور تا اوایل مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کوزه گر ظهر سه شنبه در نشست تخصصی با خیران بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف از راه اندازی این کمپین ها نهادینه کردن کار خیر و ارائه تسهیلات به افراد می باشد.

وی بیان کرد: با راه اندازی این کمپین ها افراد می توانند در خانه از طریق وسایل ارتباط جمعی به نیازمندان و معلولین بهزیستی کمک کنند.

قائم مقام مشارکت های مردمی بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی پذیرفتن در فرهنگ و تمدن ما ریشه دارد، بیان داشت: کار نیک کردن، شاد کردن  و دستگیری از نیازمندان یک نوع مسئولیت اجتماعی بوده که کشور در زمینه های مسئولیت اجتماعی و نهادهای غیردولتی پیشرو است.

کوزه گر از ثبت هشت هزار خیر در سامانه بهزیستی کشور خبر داد و گفت: به دلیل کمبود اعتبارات سازمانی، از خیرین بزرگوار در جهت خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر کمک می گیریم.

برگزاری همایش بزرگ مسئولیت اجتماعی

قائم مقام مشارکت های مردمی بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه دولت نمی تواند همه مسائل و مشکلات مردم را حل کند، افزود: از این رو خیرین و موسسات خیریه شکل گرفتند تا بتوانند نیازهای مردم را پاسخگو باشند.

به گفته کوزه گر در سال گذشته بالغ بر ۵۶۰‌ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی توسط خیرین جمع آوری شده است.

وی به شروع بکار دبیرخانه مسئولیت اجتماعی در سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: می توانیم از تک تک افراد، داوطلبان خیر، پزشکان و همه اقشار فهیم دعوت کنیم تا با ثبت نام خود در سامانه بهزیستی ما را در این امر خطیر یاری کنند.

قائم مقام مشارکت های مردمی بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری همایش بزرگ مسئولیت اجتماعی، عنوان داشت: قصد داریم سالی یکبار همایش بزرگ مسئولیت اجتماعی را برگزار کنیم و افراد موفق در این زمینه تندیسی از طرف ریاست محترم جمهور دریافت کنند.

کوزه گر ادامه داد: همچنین همایش ملی خیرین با هدف تقدیر از خیرین و نیکوکاران فعال در جهت نهادینه شدن نیکوکاری و مسئولیت اجتماعی، در شهریور ماه برگزار می شود.

کد خبر 4066586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha