۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲

تئاتر «کچول و دیو دنیای مجازی» از فسا منتخب جشنواره لاهیجان

تئاتر «کچول و دیو دنیای مجازی» از فسا منتخب جشنواره لاهیجان

شیراز- نمایش «کچول و دیو دنیای مجازی» از فسا در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان موفق به کسب مقام برگزیده شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اعلام این مطلب گفت: نمایش «کچول و دیو دنیای مجازی» با حضور و رقابت در بخش کودک و نوجوان هشتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان توانست مقام برگزیده کارگردانی و طراحی فضا را توسط محمد بیژنی نسب و بازیگری زن توسط سپیده صادقیان را کسب کند.

محمدکاظم رحمانی خاطر نشان کرد: این نمایش خیابانی به نویسندگی مشترک یوسف شکوهی و محمد بیژنی نسب و کارگردانی محمد بیژنی نسب از فسا به هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان راه پیدا کرده بود که در آن محمد بیژنی نسب، یوسف شکوهی، سپیده صادقیان، شیدا بردبار، پریسا صحراپور و علیرضا حیران ایفای نقش می کنند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا افزود: در این نمایش سعی شده است به جذابیت بازیهای مجازی و فاصله نسل نوجوان و جوان با بازیهای بومی اشاره شود.

رحمانی افزود: در این نمایش کچول در «ده تیکه دوزی» زندگی می کند همبازی ندارد و همه دوستانش سرگرم بازی های جدید امروزی(مجازی) هستند لذا او تصمیم می گیرد با سفر به شهرهای ایران بازیهای محلی را فرا گیرد تا با مراجعت به ده تیکه دوزی دوباره بچه ها و هم سن و سالانش را به سمت بازیهای محلی جذب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته نیز نمایش «درتی و کلین» به کارگردانی صدیقه شکر از شهرستان فسا توانست به هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان راه پیدا کند.

کد خبر 4067256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha