۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴

سید حسن خمینی:

از گذشتگان به نیکی یاد کنید

از گذشتگان به نیکی یاد کنید

تولیت آستان مطهر امام خمینی (ره) گفت: جا دارد از مدیران قبلی و محمدباقر قالیباف به نیکی یاد کنیم اما هر نقطه می تواند آغاز یک حرکت بهتر و رو به جلو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم تجدید پیمان شهردار و اعضای شورای شهر تهران اظهار داشت: این مجموعه پتانسیل بزرگی به دنبال دارد و آن هم اعتماد مردم است. در هیچ دوره ای چنین اعتمادی قوی و یکدست سابقه نداشته که این اعتماد هم مسئولیت می آورد و هم می توان با این امید که در دل مردم ایجاد شده شهری سالم تر و بهتری را اداره کنیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان مردم باشیم و هرچه داریم در خدمت به آنها باید گفت: باید از این سرمایه اجتماعی استفاده کرد.

حجت الاسلام سید حسن خمینی با تبریک به اعضای شورا برای انتخاب نجفی به عنوان شهردار گفت: این انتخاب بسیار شایسته است و مطمئن هستم که تهران شاهد روزهای خوبی خواهد بود.

وی با اشاره به چالش های پایتخت گفت: باید با راه کارهایی که وجود دارد به سمت حل و فصل ارزان تر مشکلات برویم.

حجت الاسلام سید حسن خمینی افزود: از مدیران قبلی و قالیباف نیز به نیکی یاد می کنیم اما هر نقطه آغاز، یک حرکت رو به جلو است.

سید حسن خمینی به مدیران جدید شهر تهران تأکید کرد: نسبت به تخلفات مالی در شهرداری با حساسیت بسیار بالا برخورد کنید. نباید گرد هیچ تخلفی به شهرداری بنشیند، هر کس نقدی در این زمینه دارد باید به روشنی پاسخش را بدهید و این سرمایه سنگین که اعتماد مردم است را نباید دستخوش حرکت های نابخردانه کنید.

کد خبر 4067638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha