۳ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۳۰

بازدید نماینده اهواز از کوی علی آباد؛

تلاش شرکت نفت در حل مشکلات علی آباد اهواز/جاده دسترسی حق مردم است

تلاش شرکت نفت در حل مشکلات علی آباد اهواز/جاده دسترسی حق مردم است

اهواز - نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی از کوی علی آباد اهواز را مورد بازدید قرار داد و در خصوص حل مشکلات قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایون یوسفی عصر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از منطقه علی آباد اهواز بر انجام وظایف و مسئولیت ها توسط مسئولان تأکید کرد و مدیران شرکت آب و فاضلاب اهواز را اینگونه مورد خطاب قرار داد: مردم نسبت به قطعی آب و افت فشار گله مند هستند، لذا اگر نیاز به نصب و لوله کشی و ایجاد انشعاب باشد، اقدامات لازم انجام شود.

وی سپس با گرفتن موافقت مسئولان آب و فاضلاب و قول مساعد از آنها مبنی بر حل مشکلات موجود قول داد که این مشکلات تا پایان سال ۹۶ حل شده و این دغدغه مردم هم از بین برود.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: احداث مدرسه و تعریض جاده هر دو برای مردم منطقه مهم است. در خصوص تعریض جاده تردد کوی علی آباد باید اشاره کرد که اختلافات ملکی بین شرکت نفت و مردم همیشه وجود داشته اما شرکت نفت قوانینی دارد که به حوزه ایمنی کار برمی گردد و هر چقدر ایمنی بیشتر رعایت شود، به نفع مردم و فرزندان این منطقه خواهد بود.

یوسفی با اشاره به تلاش شرکت نفت برای حل مشکلات علی آباد اهواز ادامه داد: از طرفی هم مردم می خواهند از حق خود دفاع کنند و زمین و ملک خود را حفظ کنند، به همین دلیل این اختلافات به وجود می آید.

وی در خصوص احداث مدرسه در این منطقه عنوان کرد: نماینده شرکت نفت که در این نشست حضور دارد و اگر از سوی کارشناسان مکان جدیدی مورد تأیید وجود داشته باشد، امنیت بیشتری برای اهالی و دانش آموزان آن مدرسه هم وجود خواهد داشت.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار کرد: این حق مردم است که جاده دسترسی داشته باشند و خانواده ها هم با خیال آسوده فرزندان خود را به مدرسه بفرستند، به همین دلیلی موضوع تعریض جاده و احداث مدرسه را در منطقه با وزیر نفت مطرح خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم منطقه نیز به بیان نظرات، انتقادات و دغدغه های خود با نماینده پرداختند. در پایان نیز یوسفی به همراه جمعی از مسئولان مربوطه از جاده و نقاطی که مردم انتظار پیگیری رفع مشکل آن را داشتند، بازدید کردند.

کد خبر 4068562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha