۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۳۹

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

مردم استقبال خوبی از اجرای همایش های پیاده روی در کشور دارند

مردم استقبال خوبی از اجرای همایش های پیاده روی در کشور  دارند

زنجان-رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: مردم استقبال خوبی از اجرای همایش های پیاده روی در کشور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مجدآرا ظهرجمعه در همایش پیاده‌روی خانوادگی زنجان افزود: مردم استان زنجان با حضور در همایش‌های پیاده‌روی صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کردند.

وی اظهار کرد: شعار فدراسیون ورزش های همگانی  "مادران عمود خیمه ورزش همگانی هستند"می باشد و در  این میان در فصل تابستان و اوقات فراغت که مادران مسئولیت‌هایی مهمی در قبال فرزندان دارند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری ورزش‌های همگانی شادابی و نشاط و سلامتی  را به همراه دارد و اگر بتوانیم مردم را در محیط‌های مفرح جمع کنیم و چرا که روابط اجتماعی  باعث ایجاد شادی می شود.

مجدآرا تاکید کرد: از اهداف اصلی فدراسیون ورزش‌های همگانی ایجاد سلامتی و نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها است و در حال حاضر دوره تعالی در استان قم در حال برگزاری بوده و مسابقات فوتبال حبابی در استان همدان در حال پیگیری  و در استان اردبیل مسابقات ثبت رکورد در حال برگزاری است. 

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از اجرای همایش های پیاده روی در کشور  دارند، تصریح کرد: مردم استان زنجان در سلطانیه و زنجان با حضور در همایش‌های پیاده‌روی صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کردند و باید این مهم تقویت شود. 

مجد آرا  به فوت حیدر قاسمی‌نژاد پدر ورزش همگانی ایران اشاره کرد و گفت:  در این میان روز یکشنبه ششم شهریورماه  مراسم هفتم در مسجد جامع شهرک قدس تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 4068909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha