۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲

نمایشگاه نقاشی«فریاد» در نیشابور برگزار می شود

نمایشگاه نقاشی«فریاد» در نیشابور برگزار می شود

نیشابور - نمایشگاه نقاشی « فریاد »  آثار هنرمند نیشابوری « مهلا عبادی نیا» در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برپاشده است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته اند آثار ماندگاری را از خود به جا گذارند .

حمیدرضا آتشی افزود : نمایشگاه نقاشی « فریاد »  آثار بانوی هنرمند نیشابوری « مهلا عبادی نیا » است که در آن ۲۵ اثر نقاشی در ابعاد ۵۰*۳۵سانتیمتر برپا شده است .

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و بیان کرد :  این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم ، پاستل ومدادرنگی است وبا سبک رئالیسم و  با موضوع چهره به مخاطبین ارائه گردیده است.

وی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی مهلا عبادی نیا است که در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند وزیر نظر استاد خود احمد کاشکی آموزش دیده  و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « فریاد » از۴ الی ۹ شهریور۹۶ همه  روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ صبح و ۱۶ الی ۲۰ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

کد خبر 4069384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha