۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵

«دختران نقش جهان» در نیاوران

«دختران نقش جهان» در نیاوران

نمایشگاه گروهی آبرنگ «دختران نقش جهان» جمعه سوم شهریور ماه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه گروهی آبرنگ «دختران نقش جهان» جمعه ۳ شهریور ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح شد. مریم باشوکی، ملیکا سادات حسینی و آتنا باشوکی ۳ هنرمندی هستند که آثارشان را در نمایشگاه «دختران نقش جهان» به نمایش گذاشته اند؛ آثاری که همگی با آبرنگ خلق شده اند.

مریم باشوکی، متولد ١٣٥٥ و لیسانس هنرهای تجسمی از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است که نقاشی را از کودکی آغاز کرده است و برپایی چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در تهران (نگارخانه بهزاد)، عضویت در گروه آبرنگ شرق و چاپ اثر در کتاب «شهر هشتم» از دیگر فعالیت های مریم باشوکی است.

ملیکا سادات حسینی نیز متولد ۱۳۶۶ و لیسانس فیزیک است که نقاشی را از کودکی آغاز کرده و در حین آموختن نقاشی آبرنگ، به آموختن فنون چاپ پرداخته است. ملیکا سادات حسینی نیز شرکت در چندین نمایشگاه و چاپ اثر در کتاب «شهر هشتم» را در کارنامه‌اش دارد.

آتنا باشوکی نیز متولد ۱۳۶۵ است که نقاشی آبرنگ را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده و شرکت در نمایشگاه های گروهی و چاپ اثر در کتاب «شهر هشتم» ۱۳۹۵ (گزیده آثار نقاشان آبرنگ ایران) از جمله فعالیت های وی است.

این نمایشگاه تا ۸ شهریور در نگارخانه «نقش جهان» به آدرس نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی۲، پلاک ۹ برقرار است.

کد خبر 4069663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha