۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۴۲

همزمان با هفته دولت؛

چهارمین مرکز بهبودی اقامتی میان مدت قرچک به بهربرداری رسید

چهارمین مرکز بهبودی اقامتی میان مدت قرچک به بهربرداری رسید

قرچک- چهارمین مرکز بهبودی اقامتی میان مدت قرچک به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، به بهربرداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه چهارمین مرکز بهبودی اقامتی میان مدت در شهرستان قرچک با حضور مصطفی زینت بخش معاون فرماندار، سید حمیدرضا نعمتی رئیس اداره بهزیستی  و دیگرمسوولین به بهره برداری رسید .

مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان قرچک  در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت خدمت دولتمردان و مدیران اجرایی شهرستان اهمیت توجه به زیر ساختهای شهرستانی در کلیه حوزه ها را خواستار شد و بیان داشت: با توجه به شاخص جمعیتی شهرستان قرچک و وجود انواع و اقسام آسیب های اجتماعی و وجود بسیار بالای اتباع بیگانه و کثرت بسیار بالای معتادین در شهرستان، ایجاد و تقویت اینگونه مراکز با رویکرد توانمند سازی را بسیار مهم توصیف کرد. 

در ادامه این مراسم سید حمیدرضا نعمتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک هدف از ایجاد این گونه مراکز را در راستای کاهش انواع  آسیب های اجتماعی با رویکرد پیشگیری عنوان کرد و افزود: سیاست سازمان بهزیستی بر کیفیت انجام کار در این گونه مراکز است.

وی مراکز بهبودی اقامتی را مراکزی با رنگ و صبغه علمی عنوان کرد و گفت: انواع و اقسام  آموزشهای ساختاری شامل گروه درمانی، خانواده درمانی، بازی درمانی، آموزش مهارتهای زندگی و... در مرکز بهبودی اقامتی میان مدت راهیان امید نو توسط کادر موجود با رویکرد توانمند سازی و انجام پیگیری های لازم پس از ترخیص جهت عود مجدد اعمال می گردد .

نعمتی اظهار داشت:  مرکز بهبودی اقامتی میان مدت راهیان امید نو با ظرفیت پذیرش تعداد ۷۰ نفر و ارتقا ۱۰۰ نفر را دارا می باشد که دارای ۲۰۰۰ متر مساحت بوده و زمینه اشتغال تعداد ۱۵ نفر را فراهم ساخته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در خاتمه از زحمات معاونت پیشگیری بهزیستی  و معاونت مشارکتهای بهزیستی استان تهران در ایجاد اینگونه مراکز و تقویت زیر ساختها در شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4070993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha